Reklamuj się na Be Onlajn
Reklama podczas produkcji
Statystyka

REKLAMA INTERNETOWA SIŁĄ RYNKU

Obecnie trudno sobie wyobrazić rozwój marketingu bez udziału Internetu. Marketing internetowy jest bez wątpienia siłą rynku, zaś tę wielką machinę napędza przede wszystkim reklama. Internet jest alternatywą dla ogromnych wydatków na reklamę telewizyjną, a wcale nie mniejszą jeśli chodzi o ilość odbiorców.

Kieruje sie on zupełnie innymi zasadami i cenami i co najważniejsze jest interaktywny ponieważ możemy monitorować zachowania przyszłych klientów.
Technologia video staje się coraz bardziej popularnym środkiem komunikacji korporacyjnej i medialnej:

● zwiększa zainteresowanie
● skraca czas przekazu
● wzbudza emocje

Internautów oglądających wideo i telewizję w Internecie. (Badanie Gemius) 79%
Rospendenci, którzy zapamiętali spot reklamowy (30 sek., pre-roll) 70%
Internauci, którzy podali poprawnie reklamowaną markę (Badanie Gemius) 66%

REKLAMA PODCZAS PRODUKCJI

the7-3-multiple-art

Naszym klientom proponujemy reklamę telewizyjną podczas organizowanych przez nas transmisji z różnego rodzaju wydarzeń sportowych, kulturalnych oraz biznesowych.

Do Państwa dyspozycji pozostawiamy wszelkie możliwe formy prezentacji marki:

  • Tytuł sponsora tytularnego transmisji – wraz z pakietem promocyjnym podczas organizowanego wydarzenia (zgodnie z oczekiwaniami Klienta)
  • Spoty reklamowe prezentowane przed, po oraz podczas wydarzenia
  • Bloki reklamowe Klienta
  • Prezentacja plansz reklamowych

Animacje prezentowane podczas wydarzenia

  • Reklama zawierająca elementy rekomendacji (powiązanie marki z wartościami)
  • Prezentacja haseł reklamowych podczas realizacji TV
  • Inne formy uzgadniamy zgodnie z oczekiwaniami Partnera
  • Dbamy o zachowanie transparentności rozliczeń po przeprowadzonej akcji marketingowej, dlatego rozliczamy się z naszymi Klientami każdorazowo przedstawiając statystki serwera pozwalające na obiektywną ocenę jej efektywności.

Statystyki

Zawody Wushu rangi krajowej jak i międzynarodowej

wygenerowały w latach 2013-2016 oglądalność na poziomie 3,2 miliona widzów na transmisjach na żywo

Ilość transmisji

  • rocznie ok. 2500 godzin live
  • rocznie ok. 1700 godzin live
  • rocznie ok. 5100 godzin retransmisji
  • od 2006 r. ok. 26.257.000 widzów
  • posiadamy ponad 16 letnie doświadczenie w produkcji telewizyjnej
  • wykonaliśmy od 2006 r. ponad 2500 produkcji telewizyjnych

Użytkownicy

  • 37,5% - powracający widzowie
  • 62,5% - nowi użytkownicy

Profil widza

  • Płeć:
  • Kobiety - 29,5%
  • Mężczyźni - 70,5%
  • Wiek:
  • 18-24 - 36,88%
  • 25-34 - 39,61%
  • 35-44 - 14,17%
  • 45-54 - 4,86%
  • 55-64 - 3,17%
  • 65+ - 1,31%

Średni czas oglądania

  • 3h 24 min

Lokalizacje

  • oglądalności są ze 134 państw na świecie

Urządzenia

  • 68,29% - desktop
  • 27,80% - mobile
  • 3.92% - tablet