Obecnie trudno sobie wyobrazić rozwój marketingu bez udziału Internetu. Marketing internetowy jest bez wątpienia siłą rynku, zaś tę wielką machinę napędza przede wszystkim reklama. Internet jest alternatywą dla ogromnych wydatków na reklamę telewizyjną, a wcale nie mniejszą jeśli chodzi o ilość odbiorców.
Kieruje sie on zupełnie innymi zasadami i cenami i co najważniejsze jest interaktywny ponieważ możemy monitorować zachowania przyszłych klientów.
Technologia video staje się coraz bardziej popularnym środkiem komunikacji korporacyjnej i medialnej:
● zwiększa zainteresowanie
● skraca czas przekazu
● wzbudza emocje
REKLAMA PODCZAS PRODUKCJI

Naszym klientom proponujemy reklamę telewizyjną podczas organizowanych przez nas transmisji z różnego rodzaju wydarzeń sportowych, kulturalnych oraz biznesowych.
Do Państwa dyspozycji pozostawiamy wszelkie możliwe formy prezentacji marki:
- Tytuł sponsora tytularnego transmisji – wraz z pakietem promocyjnym podczas organizowanego wydarzenia (zgodnie z oczekiwaniami Klienta)
- Spoty reklamowe prezentowane przed, po oraz podczas wydarzenia
- Bloki reklamowe Klienta
- Prezentacja plansz reklamowych
Animacje prezentowane podczas wydarzenia
- Reklama zawierająca elementy rekomendacji (powiązanie marki z wartościami)
- Prezentacja haseł reklamowych podczas realizacji TV
- Inne formy uzgadniamy zgodnie z oczekiwaniami Partnera
- Dbamy o zachowanie transparentności rozliczeń po przeprowadzonej akcji marketingowej, dlatego rozliczamy się z naszymi Klientami każdorazowo przedstawiając statystki serwera pozwalające na obiektywną ocenę jej efektywności.
Statystyki
Zawody Wushu rangi krajowej jak i międzynarodowej
wygenerowały w latach 2013-2016 oglądalność na poziomie 3,2 miliona widzów na transmisjach na żywo
Ilość transmisji
- rocznie ok. 2500 godzin live
- rocznie ok. 1700 godzin live
- rocznie ok. 5100 godzin retransmisji
- od 2006 r. ok. 26.257.000 widzów
- posiadamy ponad 16 letnie doświadczenie w produkcji telewizyjnej
- wykonaliśmy od 2006 r. ponad 2500 produkcji telewizyjnych
Użytkownicy
- 37,5% - powracający widzowie
- 62,5% - nowi użytkownicy
Profil widza
- Płeć:
- Kobiety - 29,5%
- Mężczyźni - 70,5%
- Wiek:
- 18-24 - 36,88%
- 25-34 - 39,61%
- 35-44 - 14,17%
- 45-54 - 4,86%
- 55-64 - 3,17%
- 65+ - 1,31%
Średni czas oglądania
- 3h 24 min
Lokalizacje
- oglądalności są ze 134 państw na świecie
Urządzenia
- 68,29% - desktop
- 27,80% - mobile
- 3.92% - tablet