PRODUKCJA TV

PRODUKCJA TELEWIZYJNA

Wykonujemy produkcje związane z transmisjami na żywo do Internetu na potrzeby stacji telewizyjnych, firm i instytucji oraz osób prywatnych.

Dostosowując sie do nowych standardów jakości oferujemy produkcję materiałów video w jakości HD, zapewniając jednocześnie wysoki poziom materiałów przeznaczonych do live streaming-u. Do dyspozycji naszych klientów pozostają mobilne i stacjonarne systemy realizacyjne umożliwiające przygotowanie realizacji w standardach telewizyjnych przy zachowaniu niskich kosztów produkcyjnych.

Nasze doświadczenie zdobyte podczas realizacji materiałów dla stacji telewizyjnych i przeprowadzenia wielu transmisji internetowych z oglądalnością dochodzącą do kilkudziesięciu tysięcy użytkowników w jednym momencie to gwarancja zapewnienia Państwu pewności profesjonalnie zrealizowanego zlecenia.
Przewagą Be onlajn nad telewizją tradycyjną jest nieograniczone dotarcie terytorialne oraz minimalizacja barier technologicznych dla widzów, co możliwe jest dzięki nowoczesnej platformie telewizyjnej oraz rozproszonych na całym świecie sieci serwerów, co pozwala nam na obsługę transmisji do 2 milionów widzów jednocześnie.
Oferujemy udostępnienie platformy elektronicznej oraz zaplecza serwerów wideo na potrzeby materiałów VoD (wideo na życzenie);
Możliwość implikacji player-a do oglądania zawartości wideo bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania;

Różnorodne systemy udostępniania kontentu kanału telewizyjnego w opcjach open i zamkniętej (hasła dostępu) oraz systemu mikro-płatności dla materiałów objętych szczególnymi uprawnieniami;

Narzędzia on-line: wirtualny kanał, autoryzacja dostępu do materiałów wideo, system linków jednorazowych, aplikacja interaktywna, zarządzanie materiałami wideo, narzędzia Pay Per View;

Proponujemy zastosowanie jednocześnie kilku kanałów informacyjnych (dźwięk, obraz, live czat, materiały dodatkowe), które pozwolą na maksymalnie skuteczne i efektowne wykorzystanie możliwości dotarcia do szerokiego grona odbiorców.

  • Transmisje na żywo
  • Przygotowanie realizacji telewizyjnej z wydarzeń
  • Produkcja oraz post-produkcja: filmów dokumentalnych, reportaży, wywiadów, teledysków
  • Interaktywne szkolenia z możliwością aktywizacji uczestników
  • Nowoczesny e-learning
  • Tworzenie systemów interaktywnej, nowoczesnej komunikacji wewnętrznej dla firm oraz instytucji
  • Programy studyjne
  • Filmy Produktowe
  • Prezentacje video
TYSIĘCY GODZIN LIVE
MILIONÓW WIDZÓW
TYSIĄCA PRODUKCJI TV

TRANSMISJE LIVE

MOŻLIWOŚCI TRANSMISJI

Transmisje internetowe i łatwa dostępność wielu usług operatorów komórkowych oraz stacji telewizyjnych zmieniają postrzeganie konwencjonalnych platform telewizyjnych a transmisje internetowe dynamicznie wkraczają w nasze życie stając się nowym sposobem odbioru treści.

  • Poprzez dedykowane oprogramowanie można emitować dowolne materiały wideo oraz transmitować przekaz na żywo
  • Wymiana dokumentów i plików „na żywo” dla wszystkich uczestników oraz możliwość udostępniania linków
  • Zapis wszelkich prezentowanych materiałów i sesji w czasie rzeczywistym
  • Wdrożenie modułów: kontaktu z administratorem (Help Desk) oraz „FAQ” – najczęściej zadawane pytania
  • Wygoda, stabilność i minimalizacja kosztów stałych i zmiennych
  • Niskie wymagania dla widzów – wystarczy komputer ze stałym łączem internetowym o wielkości od 512 Kb/ s.
  • Transmisje sportowe, naukowe, edukacyjne, rozrywkowe;
  • Interaktywne szkolenia z możliwością aktywizacji uczestników;
  • Nowoczesny e-learning;
  • Tworzenie systemów interaktywnej, nowoczesnej komunikacji wewnętrznej dla firm oraz instytucji;
  • Możliwość dotarcia z materiałami wideo do wszystkich zainteresowanych
  • Możliwość sprzedaży płatnego uczestnictwa w transmisji (Pay per View)
  • Realizacja telewizyjna w standardzie od Standard Definition do Full High Definition
  • Ograniczenie kosztów dojazdu dla widzów i prelegentów
  • Możliwość emitowania transmisji w kilku językach
  • Różnorodne systemy udostępniania kontentu kanału telewizyjnego w opcjach open i zamkniętej (hasła dostępu) oraz systemu mikro-płatności dla materiałów objętych szczególnymi uprawnieniami;

GODZIN LIVE

GODZIN RETRANSMISJI

OBEJRZAŁO NAS WIDZÓW

LAT DOŚWIADCZENIA

PRODUKCJI

WIRTUALNE STUDIO

WIRTUALNE STUDIO HD

Wirtualne studio to idealne rozwiązanie do wszelkiego rodzaju produkcji telewizyjnych czy internetowych.

Dzięki niewielkim rozmiarom i dużym możliwościom możemy je wykorzystać jako urządzenie mobilne, w miejscach gdzie mamy małą przestrzeń (wystarczy 1 m2).

Z powodzeniem może być wykorzystywane do produkcji live dostarczając sygnał o emisyjnej jakości HD.
Wysokiej klasy oprogramowanie umożliwia dokładne kluczowanie przy niedużej ilości światła. Wirtualne studio posiada do wyboru kilkanaście zaaranżowanych pomieszczeń studyjnych, które można dowolnie modyfikować oraz wprowadzać identyfikację wizualną dopasowaną do potrzeb klienta.

PLATFORMA CDN

PLATFORMA CDN

Przewagą Be onlajn nad telewizją tradycyjną jest nieograniczone dotarcie terytorialne oraz minimalizacja barier technologicznych dla widzów, co możliwe jest dzięki nowoczesnej platformie telewizyjnej oraz rozproszonych na całym świecie sieci serwerów, co pozwala nam na obsługę transmisji do 2 milionów widzów jednocześnie.

CDN

CDN to rozproszone serwery wideo które zapewniają stabilność transmisji, miejsce do magazynowania treści wideo na potrzeby VoD czy transmisji video do Internetu.

KOMPLEKSOWOŚĆ

Nasza platforma CDN zapewnia wszystko to, co jest potrzebne do emisji treści tekstowych, graficznych i audiowizualnych.

JAKOŚĆ

Nasza platforma zapewnia wysokie standardy związane z dystrybucją treści w Internecie.

TRANSMISJE

Dzięki platformie CDN możemy przeprowadzić transmisję on-line dla kilkudziesięciu tysięcy użytkowników w jednym czasie.

SZKOLENIA

Dzięki platformie możemy przeprowadzić szkolenia udostępniając treści tekstowe, graficzne z możliwością prowadzenia interaktywnej rozmowy moderowanej.

WÓZ TRANSMISYJNY

WÓZ TRANSMISYJNY FULL HD

 

Wóz transmisyjny to mobilne studio realizacyjne z możliwością nadawania na żywo.

POZNAJ ZAPLECZE TECHNICZNE

W kwestii zasobów sprzętu – sprzęt mamy własny. Starannie rozbudowujemy zasoby sprzętowe. Nie wypożyczamy sprzętu, dlatego nie obciążamy kosztorysu klienta dodatkowymi kosztami.

Dysponujemy:

Pojazd: VW Crafter Maxi: 7x stanowisk pracy (2 x realizator wizji, realizator dźwięku, 2 x obsługa  informatyczna, 2 x pulpit komentatorski)

Wyposażenie dodatkowe: klimatyzacja postojowa 230V,  ogrzewanie postojowe 230V, przetwornica napięciowa 12V/230V 3 kW (czysty sinus), UPS, instalacja 230V przeciwprzepięciowa, kabinowe oświetlenie LED, zewnętrzne robocze oświetlenie wozu

Kamery: Panasonic AJ HPX3700, Panasonic HPX2000, Panasonic AJ HDX 900, Sony PMW-EX1 Full HD, Sony PMW-EX3 Full HD, Sony HVR Z5E Full HD

Osprzęt do kamer: Statywy Manfrotto, FlyCam, Steadicam

Oświetlenie: 3 x KinoFlo, 3 x Zestawy Reporterskie (lampy+ statywy+ filtry), 1 x Blenda 5w1 180 cm,

Realizacja video: NewTek Tricaster 455 Extreme MultiStandard, DataVideo HS-2200, BlackmagicATEM,

Realizacja audio: Behringer Xenyx 2442FX

System Replay: NewTek Tricaster

System obsługi grafik: CG500

System łączności: InterKom (przewodowy i bezprzewodowy)

Monitory: 4×17″, 4×32″, 1×42″

Stacje Robocze: HP Z400 i HP Z800

Rekordery wideo: NewTek, BlackMagic

System WAN/LAN/Wifi: router + LTE bez limitu transferu danych

Możliwości nadawcze: Transmisja Satelitarna Full HD, Stream Internetowy od SD do 4K bez limitu widzów

Okablowanie: HD SDI, XLR 3 PIN audio, XLR 5 PIN Intercom

Kamery SONY HDW – F900R
(High DEFINITION Cine Alta, Format 16:9, 24PsF, 25PsF, 30PsF, 50i, 60i)
Kamery SONY HDW – F900R z przystawką PS Pro 35 mk.2 do obiektywów filmowych
Kamery SONY PDW 700 XDCAM HD
(XDCAM HD, FORMAT 4:3/16:9, NA RAZIE TYLKO W FORMACIE HD 50 MB 4:2:2, ZAPIS NA DYSKU NIEBIESKIM LASEREM)
Kamery SONY PMW EX3 XDCAM EX
(XDCAM HD, FORMAT 4:3/16:9, ZAPIS NA KARTACH PAMIĘCI W FORMACIE XDCAM HD EX 35 MB LUB HDV 25 MB)
Kamery SONY PDW 530 P XDCAM
(DIGITAL VIDEO CAMERA MPEG, FORMAT 4:3/16:9, IMX/DV-CAM, ZAPIS NA DYSKU NIEBIESKIM LASEREM)
Kamera Sony F3 – zestaw optyki wymiennej 35mm, 50mm, 85mm
Kamery SONY PDW 510 P XDCAM
(DIGITAL VIDEO CAMERA MPEG, FORMAT 4:3/16:9, DV-CAM, ZAPIS NA DYSKU NIEBIESKIM LASEREM)
Kamery SONY MSW 900 P IMX
(DIGITAL VIDEO CAMERA MPEG, FORMAT 4:3/16:9, IMX, ZAPIS NA KASETACH IMX)

Kamery SONY DVW 700 WSP
(DIGITAL BETACAM, FORMAT 4:3/16:9)
Kamery SONY DXC-D35P lub DXC-D30P
(DIGITAL VIDEO CAMERA DXC-D30P Z RECORDEREM BETA SP, FORMAT 4:3)
Kamery SONY DSR 130P
(DIGITAL VIDEO CAMERA DXC-D30P Z RECORDEREM DVCAM, FORMAT 4:3)
Kamery SONY DSR 570 WSP
(KAMERA DVCAM PRZETWORNIK 2/3”, FORMAT 4:3/16:9)
Kamery SONY DSR-PD170P lub DSR-PD150P
(DV-CAM, 3-CCD, FORMAT 4:3/16:9, CZARNO-BIAŁY WIZJER, KOLOROWY EKRAN, 2 WEJŚCIA DŹWIĘKU XLR, MIKROFON KIERUNKOWY, STATYW, NASADKA SZEROKOKĄTNA)
Kamery SONY Sony HVR – Z1E
(DV-CAM,HDV 3-CCD, FORMAT 4:3/16:9, CZARNO-BIAŁY WIZJER, KOLOROWY EKRAN, 2 WEJŚCIA DŹWIĘKU XLR, MIKROFON KIERUNKOWY, STATYW, NASADKA SZEROKOKĄTNA)
Kamery SONY Sony HVR – NX5E
(DV-CAM, HD 3-CMOS, 16:9, KOLOROWY EKRAN, 2 WEJŚCIA DŹWIĘKU XLR, MIKROFON KIERUNKOWY, STATYW
Kamery SONY Sony HVR – Z5E
(DV-CAM,HDV 3-CMOS, FORMAT 4:3/16:9, CZARNO-BIAŁY WIZJER, KOLOROWY EKRAN, 2 WEJŚCIA DŹWIĘKU XLR, MIKROFON KIERUNKOWY, STATYW

Mikser SQN – 3M, SQN – 4S, SOUND DEVICES 422 LUB 302, SHURE FP 32 A
Mikrofony: kierunkowy SENNHEISER MKH 416 P48, 2 klipsy, dynamiczny SHURE SM 58
inne akcesoria (w tym mikrofony bezprzewodowe) dodatkowo płatne – w dalszej części oferty
Mikser SoundDivices 3 kanałowy

STEADICAM EFP III A
– praca z kamerami filmowymi (24 V) i TV,  bezprzewodowy podgląd video oraz bezprzewodowe sterowanie ostrością
STEADICAM MASTER

– praca z kamerami TV, bezprzewodowy podgląd video oraz bezprzewodowe sterowanie ostrością

Monitor SONY Full HD LCD 1920×1080 24” AC
Monitor JVC HD CTR 17” AC
Monitor SONY HD LCD 17”AC/DC
Monitor SONY 20” AC
Monitor SONY 14”
Monitor SONY 9”  AC/DC

Mikser audio Spirit M8

8 WEJŚĆ MONO, 4 STEREO, WYJŚCIA XLR NALOGOWE, CYFROWE CINCH
Mikser audio Spirit M8 + zestaw 8 mikroportów G2 + kompresory

Kolumny aktywne JBL EON 15P – 150 W / 800 max
Odtwarzacz DVD, CD, MP3
Kamera „Paluszek” Panasonic
Kamera „Paluszek” Panasonic + rekordem DV

Mobilne Studio Video DATA  VIDEO MS-1000
(5 WEJŚĆ SDI LUB HD-SDI + 1 DVI, SYNCHRONIZACJ, SYGNALIZACJA, INTERCOM, PRACA W SD LUB HD)
Mobilne Studio Video DATA  VIDEO MS-1000 z rekorderem HD
SONY PDW-HD 1500 (XDCAM HD 50 MB 4:2:2) PRACA W HD LUB IMX SONY MSW M2000P PRACA SD

-18 wirtualnych pomieszczeń
– skalowanie , prca we wszystkich osiach i kluczowanie w czasie rzeczywistym
– generator logotypów
– render materiałów  pod MAC. PC wszystkie programy edycyjne
-22-kanałowy switcher
–  16 wejść XLR
– Cyfrowe wejścia audio zawierają 8 wejść AES/EBU oraz pełne wsparcie dla SDI embedded audio
– 8 kanałów HD IN
– 8 kanałów SD IN
– 4  wyjścia SD,HD
– 2 IVGA
– HDMI
– USB
– PAL, NTSC
– 8 naekranowych podglądów dla wejść video oraz wyjście multi-preview
– 8 virtualnych wejść działających jak zaawansowana magistrala miksowania i efektów z możliwością pozycjonowania i nakładek
– generator tekstu LIVE
– edycja i  export plików w systemie maszyny
– 5 cyfrowych Media Player’ów do playback’u
– video (2 DDR’y), napisów, stop klatek, muzyki i dźwięku
– efekty w czasie rzeczywistym , dowolnie modyfikowanie
– korekcja kolory w czasie rzeczywistym
– mieszanie sygnałów SD i HD
– system playout
– kodowanie FLASH i WM w czasie rzeczywistym
– sterowanie klawiaturą
– możliwość pracy w studio lub jako studio mobilne

Mikser wizji Panasonic WJ 5600/G lub SONY SEG 2000
(8 WEJŚĆ KOMPOZYTOWYCH, SYNCHRONIACJA) + VECTOROSKOP
Mikser wizji Panasonic Digital WJ-AVE55/
Przełącznik wizji
(16 WEJŚĆ KOMPOZYTOWYCH, 2 RÓWNOLEGŁE WYJŚCIA)Recorder XDCAM HD 4:2:2 50 Mb SONY PDW-HD
Recorder IMX SONY MSW M2000P
Recorder HDV/DVCAM SONY HVR-M15E
Recorder Beta SP SONY BVW 70

Player Beta SP SONY BVW 65
Player HDCAM SONY HD J-H3
Player Beta SP, SX, IMX, Digital Betacam SONY J-30
wyjście SDI, DV, komponent

3 x 650 W LUB 3 x 800 W ARRI
3 x 300 W Sachtler

KinoFlo 4 x 120 cm
KinoFlo 4 x 60 cm
De-Do Ligot 2 szt.
HMI 200 W
HMI 575 W
HMI 1200 W
HMI 2500 W
Ring-Flash 12×60 W
Sungun 12V/100W
Sungun 30V/250W

TIFFEN  4 x 4
Pro – Mist(1 , ½[ , ¼ , 1/8 )
Black Pro – Mist1 ,½ , ¼ ,1/8 )
CLR / ND 0.3, 0.6 , 0.9 GRAD SE (szare przejściowe)
Polaryzer,Low Contrast 1

POZNAJ ZESPÓŁ

Albo róbmy to co lubimy i róbmy to solidnie i z pasją, albo lepiej nie róbmy nic. W dłuższej perspektywie czynnikiem determinującym każdy sukces są ludzie, a ludzi mamy dobrych, ponieważ praktyka to jedna z najdroższych szkół, jakie kończymy, można by rzec – bez końca.

Nasze doświadczenie budujemy od września 2007 r.

PRACUJĄ Z NAMI:

Rafał Witkowski  Dyrektor Generalny

Michał Laskus  Kierownik Produkcji TV

Jakub Małkiński  Redaktor Naczelny / Dziennikarz

Szymon Kołodziejczyk  Montaż / Post produkcja

Maciej Święcicki  Grafika / Animacja

Zbigniew Zając  Dziennikarz

Alik Dziki  Dźwiękowiec

Jarosław Sikorski  Dźwiękowiec

Karol Dzienisiuk  Dźwiękowiec

Adrian Krukowski  Światło / Scenografia

Artur Nowicki  Kamerzysta

Jakub Jankowski  Kamerzysta

Mateusz Stopczyński  Kamerzysta

Adrian Wieteska  Kamerzysta

Daniel Jasnowski  Kamerzysta

Maciej Sawicki  Kamerzysta

Daniel Russin  Kamerzysta

Daniel Jesieniowski  Kamerzysta

Artur Lożek  Kamerzysta

Andrzej Ciszewski  Fotograf